Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Tuesday 4 October 2011

posing-posing raya

Tarikh: 19 sep 2011
Hari: isnin
Jam: 11 am
Lokasi: dewan KKtM pasir Mas

kami dari DTSB (diploma teknologi seniBina)
aku at cn bukan nk citer yg aku nie budak diploma atau pon aku nie budak architect
aku nk citer pasal tajuk aku diats lar ye..

kowg nk tahu citer selanjutnye.. 
urm.... aku nie dah lame x update blog.. biler dah update tu.. cam2 aku nk citer.. tp yg aku suka tuk br2 nie.. citer raya lar... klo xcukup sebln tu.. selagi tu lar raya.. cam aku nie.. otak nk raya je... xnk bljar.. otak dah penuh dgn kuih raya..

sewaktu aku masuk je dewan KKtM... wah..... mcm2 warna baju n tudung aku nampak, semua nye bpakain encam2 n cantik2.. trasa diri aku nie.. kecik sgt... n low class lar kata kn..
tp aku xheran semua tu.. yg penting aku dpt mkn mcm2 at dlm dewan tu.. meriah sgt majlis raya at cn..

sesudah mkn je..

posing-posing kami lar.





















biler dah ade camera.. nie lar perangai kami..
mau x tahu... camera tu kene jd mangsa kami jugak..
hihihihihi..

No comments:

Post a Comment