Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Monday 3 October 2011

raya datang lagi

terlebih dahulu nk ucapkan selamat hary raya.
biler kiter dgar je hary raya mesti semua owg sebuk kan dri pergi shoping kan? huhuhuhu
nk serba serbi baru.. spi kn keta pon nk di tuka nye..
ape ingt dowg je blh btuka.. aku pon tuka jugak lar... nk tgk aku tuka pe...

jeng,jeng,jeng.....






comel x aku btudung.. hahhhahha... bukan nk puji diri ataupon nk mintak di puji.. tp nie ikhlaz dari hati yg tulus n murni yg aku ingin hidop cara aku yg tbaru n nk lupe kisah yg lame n  nk buka citer br dlm blog nie.
aku harap kowg blh trima prubahan aku yg skrg nie.... hihihihi...
kiter bbalik pada citer raya kiter td...

raya aku at cn hanya lar sederhana tp seronok.. tp yg x seronok nye.. raya aku hanya lar tok bberape hary saje.. coz aku kene balik tmp aku blajr.. KKTM pasir mas, kelantan. jauh tu..
tp semua tu x mghalang aku tok braya bsama kawn2 aku at cn.. ape2 pon.. kowg mmg best lar...




No comments:

Post a Comment