Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Friday, 19 August 2011

ceciter Nye.

dah lame aku x tulis blog n aku tlg kn blog nie.. walau  cam mane pon byk citer yg aku nk kongsi dr sedeh,gembira,suka,duka,pahit,manis n mcm2 lagi yg aku halami at cn.

sejak aku masok KKTM nie rindu pada mak, ayh, akak n mikey.. teramat lar sgtt.... rase nk lary je dri sini.. nk balik kl, nk pelok cium mereka. tp mmandangkan aku jauh, tpakse lar aku bsabar nk tgu cuti panjang.

kat cn byk pegerakkan tbatas. tp aku ksh pe.. aku redah je... .nak ekot kn sgt paturn at cn.. boleh mati kutu aku. mak selalu bpesan  kawan2 dgn owg yg baek2. n at cn aku ditemu kan kawan yg baek2.. mkn pon sedap2... tp sedap pon aku mkn cam x sedap.. xde selera lar pulk.. bdan pun dah makin susut sbb byk pikir kot.. tp aku kuat kn semagat jugk...tok aku trus bljar at cn. 

dah dok negeri owg nie.. rugi rase nye biler kiter x menjelajah. biler dah mjelajah. mcm2 mknan yg pelik2 aku dah mkn.tempat yg aku xpnh nampak pon aku dah nampak...mmg best ..spi x cukup kaki kami di buat nye.

walaupun aku nampk gembira at cn.. tp dlm haty tuhan je yg tahu btape sdh n pilu nye aku...
keadaan marah, benci, dendam dah jd mknan aku at cn. biler aku dah benci wat kali takhir.. aku xkn maaf kan!! dulu janji mcm2.. tu ini lar.. tp ape yg ko dah wat at aku.. semua nye angan2!! aku syg ko lbh dr nyawa aku,ko surh aku,aku buat.ko surh aku bubah aku cube bubah... tp semua tu ko hanya bg aku harapan kosong je...
tetap di haty aku lggi..

nk citer banyak pon x blh. nti ade yg citer at fb pulk... urm.... idop mmg sush, nk cr kbhagian pon sush.
tuhan.... bantu lar  dan tabah kan lar hati hamba mu ini..
aku hanya lar tuk Nye tuhan yg esa n kluarga ku. .....

No comments:

Post a Comment