Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Sunday 3 July 2011

kau aku dan dia

 kau aku dan die
mereka ini adalah keluarga aku

aku syg mereka walaupun kami nie mjalankan hubungan jalinan ikatan bmula daripada kawan.
tp sekrg kami dah jadi cam adik bradik yg plg giler2.. aku x kn pat lupe kn mereka walau cam mane sekali pon mereka tetap di hati aku.
dowg byk mnolong aku dalm myelesaikan semua masalh aku nie.. aku nie nk kata kn plg mgade2 ar. die owg lar byk bsabar dengan karenah aku nie.

tp selepas nie kami semua kan ekot jalan masing2.. masing2 akn ekot jalan kejaya masing2.


 nie kak fashohanina
die akn berkerja dgn Nazri Achitect, sementara die tgu jwapan tok masuk askar. aku harap die akn bjya tuk pangilan petama nanti.
nie abg mohd nur

die akn mlanjukkan bljaran ke poly PD.
dan aku pulk akn melanjutkan pelajaran ke kKtm keltan. kami xkn dpt bsame lg..

tp aku harap walau cam mane sekali pon jauh antara kami nie.. kami akn tetap bsame walau cam mane sekali pon. kowg tetap die haty aku.

syg kowg sangat-sangat.
hope kowg bjaya dalam bidang masing2 ye..
 

No comments:

Post a Comment