Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Monday 27 June 2011

selamat tinggal

Minggu nie last aku keje at Nazri Architect: pegalaman mmg byk yg tidak dapt di lupekn.. kene buli dgn staf Nazri lar mkn goring psang bsama2 lar n macam-macam lar dowg wat kat aku. tp tu semua aku x kash lar.. bg aku tu satu pegalaman.

firstly aku nk ucapkan terima kash kpada En Nazri, En Fakaruddin and En Wan owner Nazri Architect nie coz beri aku peluang tok aku menjalan kan latihan industri aku n mberi aku berkerja selama sebulan di Nazri Architect. banyak yg telah aku bljar dari aku x tahu.. aku menjadi lebih tahu..

secoundly aku nk uccapkan terima kash jugk kepada kak diana, kak eton, kak jaja, abg saiful, abg zidan, abg fauzi, and en din sbb selalu bwk mknan tok kami yg kuat mkn nie. n xlupe jugak kepada abg alif yg telah byk membantu aku dalm membuat kerja2 yang aku tidak tahu.aku jugak telah belajar membuat skchup dari pada abg alif.. thank 4everting.. aku akn ingt selama2 nye ape yg abg alif ajr at kiter.. huhuhuhu

lastly aku nk ucapkan kepada kak nurol fashohanina. coz die byk jugk bantu aku dalm mbuat semua hal baek dalm ofice, luar ofice, perbadi ke.. die lar tempat aku mluarkan kash aku at die.. jasa mu amat ku kenang hingga hujung nyawa..
perpsahan nie amat lar pedih aku rasa tp tok membuat kn ku bjaya satu hary yg kelak.. aku kene busaha lbh gigih tok aku trus kn khidpan aku nie..

Wish gudLuck for u Nur farahin

No comments:

Post a Comment