Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Tuesday 14 June 2011

aku tak Matang!!

salam:- haii.. kowg dah tgk aku nye weekend aku wat pe?? urm.... tu lar keje aku time aku bosan.. klo kowg ade aktiviti yang myeronokkan ajak lar aku ye.. huhuhhu
semalam aku dah puas cerita kseronokkan fun outing with miss whatever~. kali nie pulk aku nk citer bab 2.
bab 2: cerita kecewa :(

selaps aku seronok, keesokkan hary nye pulk. aku rase sangat2 lar kecewa dgn hamba tuhan nie.. sape gelaran nye.. aku x leh bg tahu. :)

aku betul2 kecewa dgn mereka dgn pe mereka wat at aku. yg aku x blh terima. die kate aku tak matang.. padahal die x tahu ape yg aku rase time tu.. klo aku wat pada meraka cam tu ape pulk dowg rase?? meraka akn mbuat tindakan yg same dgn ape yg aku wat sekrg nie..

aku x blh cerita panjang. nti blh wat kes polis t.. hahha..


sblm 2 thankx to: akk fashohanina kamo telah mbuat saye nangis at ofis n telah byk bg aku ceramah supaya aku bsabar dgn ujian nie.. n aku tabah n kuat kn haty aku supaya aku dapt mnerima nye dgn seada nye..



 to adk dounad nounad: thankx kerana kamo mmahami keadaan akk.. hope kamo pham n jgn jd cam akk yg x matang nie ye.. :)

2 comments:

  1. sape pule shakap kaka x matang nii .. lex2 sudaa .. jgn amex ati sgt dehh <3

    ReplyDelete
  2. bkn setakat ambik haty je nie.. dah mrusuk seluruh bdan nie.. hahha

    ReplyDelete