Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Saturday 7 May 2011

aku kehilangan DIA

Nurol Fashohanina bt Fauzan


cantik, manis, pandai, pandai pujuk owg, lembut pulk tu.

ape kene megene aku dgn die??
die satu tempt aku menjalankn Latihan Industri. n die jugak satu tempat belajar dengan aku.
dulu time aku at IKM die selalu gadoh dgn aku. gadoh pasal pe?? pasal bilik mandi.
kami klo dah bjump at rocoll- cubit, pukul mmukul, tanpa mnampar. kami lar owg nye.
klo owg kate pantang btemu lar..
kami ingt kami xkn bertemu lagi mase at Latihan Industri, uper nye kami satu tempt.
xkish lar asalkn kami dapt bkerja sama.

ape yg nk diciter kn??
aku dengan die tgl brape hari je tuk bsama, terase sdh,pilu n kecewa pun ade. kami dari mula trun kL mcm-mcm kami buat. tgk wayang, mkm A&W, lepak-tepak, cari kerja at PWTC, karok n mandy sungai kenangan yang xblh dlupe kan. tapi tu semua hanya tingal kenangan je.
aku dah angap die cam akk aku sdri. spi kn die slalu spi kn salam at mak angkat (mak aku lar 2) xksh lar. lyn kn je~
walaupun kami nie mase 1 tmp blajar dulu x satu kelz. tp aku dapat rase kan walaupun untuk 20 minggu. kami mempunyai perasan,haty,sifat,peranagai n mcm-mcm lg sama.
20 minggu 2 mcm-mcm kami buat. baek at luar ofice, giler kami. xpon ofice pon kami lyn. spikn abg-abg ofice pon dah terikut-ikut prangai kami nie. huhuhu
at ofice kami ni pegemar pada mknan. pantang nampak mknan mesti muka kami yg serbu dulu. sbb 2 kami nie dah bulat2 dok ofice 2. g pon akk2 n abg2 ofice suka sgt masak kn tok kami nie. kami pon bedal je lar.
kami juga pnh plan nk masok askar. mesti kowg x pnh tpkir kn. awek secantik, selembut sutra nie nk masok askar. hahhha
mula2 2 aku mmg x tpkir nk masok askar, sbb aku nk blajr dlu klo mgikut umur aku msh muda nk bkerja.tp biler dipkir2 kn. semangat family n akk nina nie. aku rase cam nak masok je askar.
walaupun aku rase cam xblh je bawk. tp aku kene semangat sbb aku ade pyokong di blakang aku.

pada 6 may 2011
die dapt ofer tuk bkerja di tempat aku menjalan kan Latihan Industri. aku x ksh pon klo die pergi tp aku akn trase kilangan die, sbb byk citer aku yang aku dah kongsikn at die. die je dapt membantu aku. klo ar aku masok askar. aku akn terase sgt ganjil, sbb slama nie aku perlukan sokongan daripada die. aku pon xtahu aura pe die pkai.. huhuhu
xpe lar. bia die dgn kputusan die
aku xnk halang n pakse dgn kputusan die.
harap die dapat jwpan yg tepat n dpt menjamin masa dpt die t.

kak Nina: kiter harap akak x lupe kan kenangan kiter tau. kiter sayang kn akk.
banyak yang kiter dah buat walaupun untuk 20 minggu.
terima kash ats segalaNye~


keriangan terselah di wajah kami


No comments:

Post a Comment