Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Monday, 25 April 2011

indah berSamaNye..

23 apr 2011//:- hary yang aku tidak ku lupukan.

hary yang bermacam-macam halangan. awal pagi aku bgun dr tido kemas umah n siap kan ape yg patot sblm aku kluar dr umah. tibe-tibe. satu pangilan berdering dr telfon akk aku. ayh aku yg tpon n bagi tahu jgn sape-sape kluar hary nie! sbb nak alik kampung aku rase time to nk mrontak pon ade. aku dgn rase x puas haty aku tpon ayh aku alik nk bg tahu yang aku xnk alik kampong. .ayah ku pon mgamok ar! tibe-tibe aku tolak tawaran die yg aku xnk alik kampong .aku dgn keras haty aku cakap aku xnk alik.!mane nye x. (aku dah lame x kluar n aku dah janji dgn Si Dia. aku xkluar pon sbb aku mmg nk kluar pada tarikh 2 je.)
jam dah mnunjuk kan kul 10 lebih. aku pon b'siap bpkaian sperti biase. aku nie owg nye biase-biase je.. x suke mlaram. siap punye siap. dah kul 11. lah pulk 2.. hujan!!! pe.... myirap aku.aku tgu lar ujan bhenti tp x bhenti pon lg ujan lebt ade lar.. aku pon redah je lar...sgup bbuat ape saje demi die lar kate kan. hahhha.

seblum itu:-
aku Benci, Menyampah, Menyirap,Mampos dan seakan dengan nye.
perkataan yang slalu aku ungkap di setiap kali die Msg, YM, dan Cll. memang aku xkan lupa bkataan to. aku tahu aku dah maki die die dgn macam-macam perkataan. tp owg kata 
Benci makne nye sayang.
dlu kawan-kawan kata cam 2. mmg aku pangkah lar, sbb aku rase xmungkin! tp kawan-kawan sokong aku. dowg bagi nasihat aku supada memaafkan owh. aku cube maafkan die secara pelahan-pelahan. n last-last aku rase 
BENCI jadi SAYANG.
aku tersenyum gembira


sesudah bjlan, haty pon rase senang.
jam 6pm. aku pulang ke umah, dari tS ke Ampang. skren hfon aku blh pulk pecah.. bbulu nye aku... nk dapt hfon 2 bkn maen sush.. senang2 pulk nk pecah.
nasib baek En kariey Onetwojuice mmahami k'adaan hfon Cik Embun tu.. hahhha.

2 comments:

  1. aikk..pix cye ka???
    cpew kariey onetwojuice 2??huhuh....

    ReplyDelete
  2. ntah lar.. mamat indon mane ntah. hhuhuhu

    ReplyDelete