Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Monday, 25 April 2011

Ape dah jadi nie?!!

salam:-

Hai, hary nie rara nk kongsi cerita cuti hary 2.. urmmmm.... cam puake ar alik kampong! wat sakit haty je.. owg alik kampong nk tenang kn haty. tapi aku alik kampong lagi myakitkan hati. aku x tahu bhasa pe ko pkai. aku
NURFARAHIN AZHAR 
mmg xmegerti and x m'mahai ape yg blaku. aku xtahu yang ko jelz kn at aku ke ape ke??!!aku rase ko jelz kn aku dapt rapat dgn ery  kn? sbb family bf ko x terima ko 2 yg ko jlz dgn aku 2. n aku rase ko dah xde backup. 2 yg ko g mencanang tentang aku at semua orang! ko ingt ko buat cam 2. ade ke owg yang nk kawn dgn ko?! ko akn buat orang lagi benci dengan ko lar! aku pon xtahu cara pe g aku nk pkai.. pasal dri aku. ko xyah lar nk ambik tahu sangat! lagi pon aku x kacau pun ko! aku x penah nk ambik tahu
pasal luar dalam ko!!
kalau ko brani buka ar mulot depan-depan. ape ko ingat aku takut sgt ke?! gigi je besar mulot cam longkang! .ko jga baek cikit. aku byk tahu pasal dri ko! aku bkn nk buruk2 kn ko. aku tahu ko spupu aku! tp x yah ar ko nk buruk2 kn aku!! spi nk citer pasal aku at orang-orang kampong.. nti popular aku at kampung t.. t ko jugak yang rugi.. mane nye x. aku dah ambik gelaran popular ko 2. hahhha. aku diam-diam bukan kate nk mgalah. tapi aku diam sbb aku x salh.. buat pe aku nk besar-besar kan citer. padahal aku x tahu ape citer ko! 

Lagi 1:- nak gadoh x yah ar nk mlibat kn kluarga.. n xyah nk mlalukn darah daging sdri at FACEBOOK yg bribu2 manusia mbaca nie!! sblm nk mgata orang.. nilai dri itu dulu sajauh mane ko blh blari.(lu pkir ar sdri)

Mash blm insaf :- dah kene sepak terajang pon msh lg x sedar dri. mash lagi nk cr keslh owg laen sbb nk menutup keslhan dri sdri..

p/s :- jga ar dri ko 2 dl sblm ko nk jga dri owg laen!!

2 comments:

  1. ha..betol2...sye sokong sangat2...mulut x agak2 kan rara..apew la salah kte smpai owg angap mcm2..haizzz..sdre malukan sdree..atoiiaii....

    ReplyDelete