Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Saturday 5 March 2011

kami suka lyn giler!


perjalan nk pergi tempat yang ingin di tuju:
times square


time tunggu monorel



at times square. aku bertemu dengan mereka
rara :: amina :: naja :: nilam


ini lar kegilaan kami bila dah berjumpa.


awek ini, sekarang semakin mbesar. aku x tahu ar. ape pakwe die bg mkan at mber aku sowg nie.
die sahabat puake aku. ape-ape masalah. die selalu lyn aku dgn kegileraan die 2. sampai kn aku rase nk cincang2 je dak nie. 
huhuhuhu


ini Cik Embun


nie pulk my best frendz. aku time sekolah dulu..selalu lepak dengan die.
klo nk di ingat kn mase zaman sekolah dulu-dulu.
memang best ar. x blh di lupe kn time dgn dowg.



gurl art


nie pasangan-pasangan  my best frend.
aku harap kowg kekal ye.
jangan lupe t jemput aku makan nasi minyak kowg tau.
pas 2 aku nk tempat VVIP..
(banyak songeh pulk aku nie)



nie dah yang paling sporting time dalam kelz. klo nk ekot kan. semua awex at dalm kelz die nk ngorat. tmasok lar aku. tp 2 juz maen2 je.. xde simpan dalm hati pon.
die nie sowg yang setia. dah bpunye dah pn skrang nye..




yang nie. dulu aku x suke die.. sbb die suke rampas semua member aku yang aku rapat.
tp 2 citer dulu daa..
sekrang kami dah jadi kwan. owg kate citer dulu jangan di kenang.
huhuhu

ape2 pon thankx at kowg. kerana mghappy kan suasana walaupun seketika. 
harap kowg x lupe kan kawan-kawn sepejuangan ini..


No comments:

Post a Comment