Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Tuesday, 3 January 2012

kehilangan teman.

3/1/2012

pada hary yg plg myedih kn dan xdpt aku tglkn.
khilangan kwn yg rapat dgn aku..
mereka lbh mmahami aku dr budak2 yg laen. aku bkn nye jenis nk memilh kwn. tp aku nie sush nk rapat dgn seseowg. biler aku dah rapat dgn owg tu.. aku pca kat dowg bhawa mereka adelah kwn aku

seblm aku pjg kn citer. aku tunjuk kwn aku nie.

ain,hanye,rara

mereka berdua lar yg aku nk citer setrusnye nie.

Nama: Nurul Ain Ramza
Umur: 20 thun
Asal: N9.

Ain ade lar kwn aku semasa aku di ikm,lumut. die byk tahu hal aku.. ape yg aku wat, aku bkwn dgn sape n segala masalh aku rujuk pada die. die lar owg yg menjadi pnasihant aku. die jugk byk beri aku semgt tok aku trus bljar at kktM nie.
tp....... sekrg die dah xbersame aku dan rakan2 yg laen. die sudh bpindah ke N9 dan akan trus kn kerjaya die yg laen di sane. aku rase sdh sgt2. sbb die lar tmn aku borak sepjang aku die kktM..

Nama: Lady Hany
Umur: 22 thun
Asal: Kedah

Haney pulk, akak yg pling spoting n giler2. nampak je muka pdiam. tp die jugk adalah kepala semua benda. klo die xde.. aku dgn ain xkn mula cerita lar. klo bgosip seowg x cukup dr antar kami. mesti citer tu xjd. huhuhu.
tp...... sekrg die jugk akan bpindah ke kedah dan akn mjlnkn khidupan die sane. lpas nie, dlm kelz kami akn bkurangan owg dan aku kseowgan lpas nie.
xde sape yg akn temn aku borak lg. 

cam mane pulk selps nie... ape akn tjadi dgn aku pulk. adekah aku blh bljar bdkari sdri dan mcri pyelesaian bg maslh aku nti n ade ke owg yg nk bkwn dgn aku nti??
psolannye bmaen2 di pkiran aku. mmpu ke aku jalani khidupan aku seperti biase.?!!
ape2 pon aku ucapkan kt kowg gudluck dear. miss u..

3 comments:

  1. snggah cni.sabar ye,nanti ada msa,lepak la dgn drg.friendship never die :)

    ReplyDelete
  2. singgah sini..dun worri syg..ada masa lagi nak jumpa diorang..yang penting jangan lost contact k..
    setiap pertemuab ada perpisahan... :)

    ReplyDelete
  3. thankx... dowg ade lar shabat spi biler2..

    ReplyDelete