Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Onetwojuice Cik embuN fOtografe

Monday 2 January 2012

azam tahun baru 2012


aku dah lame x update blog nie.. mcm2 aku nk citer... tp aku x tahu nk citer sal pe... sabb semua nye dah ilang.. dah lame xupdate. hihihiihi..
tp ape2 pon.. aku nk citer2 jugk.. tp bukan nye best pon citer aku nie..

seblm aku telambat aku nk ucap kan kat kowg 'SELAMAT TAHUN BARU' .. tahun nie aku sambut at keltan tanpa family. tp nk wat cam mane. aku bljar at kltan so, aku kene trus kn pjuangan aku..


  • aku nak bljar lebih usaha n btanggungjawab atas ape yg aku buat.
  • bljar bdikari sbb aku skrg ksowgan jadi ape kputusan sush sng aku kene lalui sedri.
  • aku jugk kene yakin dgn dri aku yang aku mampu buat sesuatu itu..
ape azam aku wat pada tahun 2012 akan dapt mempbaruhi kelemahan aku di tahun lepas. dan dapat naek kan lg pointer aku yg tidak mmuaskan.

No comments:

Post a Comment